Legújabb szolgáltatásunk azoknak a vállalkozóknak, vállalkozásoknak, akiknek nincs szükségük saját irodára, de nem is a lakásban, vagy egy garázsban kialakított helyiségben szeretnék tudni cégük székhelyét.
7 OK AMIÉRT ÉRDEMES SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁST IGÉNYBE VENNI
- Nem kell otthon vagy más lakásába, házába vállalkozást bejelenteni,
- Nem keverednek össze a céges iratok közüzemi számlákkal, szórólapokkal minden egy helyen, lefűzve, iktatva,
- A hivatalos levelekről tájékoztatást, elektronikus másolatot küldünk,
- Nem kell az át nem vett hivatalos levelek után rohangálni a postára, vagy még tovább…,
- Sose történjen meg, de ha mégis NAV ellenőr érkezik, őt sem a konyhában kell fogadni
- Kistelepülési székhelyként pályázati előny, míg otthoni bejegyzett vállalkozás sok esetben kizáró feltétel lehet (ld. Napenergia plusz 2024 pályázati program)
- Építményadó, kéményseprési díj, egyéb kommunális költségek csökkentése
Székhelyszolgáltatásunk az alábbiakat tartalmazza:
- hivatalos, bejelentett székhely/telephely/fióktelep,
- cégtábla kihelyezése a bejáratnál,
- ügyeleti időben (munkanap 9-17 óra között) biztosítjuk a beérkező levelek, egyéb küldemények, valamint üzenetek átvételét,
- 24 órán belül értesítést küldünk küldemény érkezéséről,
- kérésre szkennelt dokumentum formájában térítésmentesen tovább küldjük a megadott elérhetőségre,
- székhelyszolgáltatásunk részeként térítésmentesen használható a tárgyalónk és kedvezményesen biztosítjuk az irodai szolgáltatásokat.
Nemcsak időben, térben is fontos leválasztani a munkát a magánélettől, ebben segít a coworking iroda és a székhelyszolgáltatás is
Ha érdekes lehet mindez, bátran keress minket!