SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS

Legújabb szolgáltatásunk azoknak a vállalkozóknak, vállalkozásoknak, akiknek nincs szükségük saját irodára, de nem is a lakásban, vagy egy garázsban kialakított helyiségben szeretnék tudni cégük székhelyét.

7 OK AMIÉRT ÉRDEMES SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁST IGÉNYBE VENNI

  1. Nem kell otthon vagy más lakásába, házába vállalkozást bejelenteni,
  2. Nem keverednek össze a céges iratok közüzemi számlákkal, szórólapokkal minden egy helyen, lefűzve, iktatva,
  3. A hivatalos levelekről tájékoztatást, elektronikus másolatot küldünk,
  4. Nem kell az át nem vett hivatalos levelek után rohangálni a postára, vagy még tovább…,
  5. Sose történjen meg, de ha mégis NAV ellenőr érkezik, őt sem a konyhában kell fogadni
  6. Kistelepülési székhelyként pályázati előny, míg otthoni bejegyzett vállalkozás sok esetben kizáró feltétel lehet (ld. Napenergia plusz 2024 pályázati program)
  7. Építményadó, kéményseprési díj, egyéb kommunális költségek csökkentése

Székhelyszolgáltatásunk az alábbiakat tartalmazza:

  • hivatalos, bejelentett székhely/telephely/fióktelep,
  • cégtábla kihelyezése a bejáratnál,
  • ügyeleti időben (munkanap 9-17 óra között) biztosítjuk a beérkező levelek, egyéb küldemények, valamint üzenetek átvételét,
  • 24 órán belül értesítést küldünk küldemény érkezéséről,
  • kérésre szkennelt dokumentum formájában térítésmentesen tovább küldjük a megadott elérhetőségre,
  • székhelyszolgáltatásunk részeként térítésmentesen használható a tárgyalónk és kedvezményesen biztosítjuk az irodai szolgáltatásokat.

Nemcsak időben, térben is fontos leválasztani a munkát a magánélettől, ebben segít a coworking iroda és a székhelyszolgáltatás is

Ha érdekes lehet mindez, bátran keress minket!